RETUR PRODUSE

Argon Dental Romania ofera clientilor săi serviciul de returnare a produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.

Produsele pot fi returnate la sediul firmei din Cluj Napoca, daca produsele returnate indeplinesc conditiile de retur mentionate.

Clientul Argon Dental Romania trebuie sa aiba in posesia sa factura in original pe baza careia a achizitionat marfa.

Produsele trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Produsele trebuie sa fie in ambalajul original
  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare
  • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot specificat pe factura de achizitie
  • Produsele nu au facut obiectul unei comezi speciale
  • Produsele nu prezinta defectiuni, urme de lovire sau deteriorare
  • Produsele nu depasesc termenul de 30 de zile de la data achizitiei
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

Cand nu se accepta returul produselor?

  • In cazul in care produsele prezinta semne vizibile de utilizare
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste
  • Produsele nu se afla in ambalajul in care au fost achizitionate
  • In situatia in care s-a incheiat un contract intre Argon Dental Romania si client in care se mentioneaza explicit acest lucru.

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

  • Prin virament bancar, pentru platile efectuate prin banca (O.P.)